Με απόφαση του Βασίλη Κικίλια, δόθηκε έγκριση σκοπιμότητας για την παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας των πολιτών, για τον έγκαιρο εμβολιασμό έναντι του κορωνοιού και την προβολή μηνυμάτων και της εθνικής εκστρατείας κατά του κορωνοιού στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Η δαπάνη θα ανέλθει συνολικά στο ποσό των 18.500.000 εκατ. €.
Η έγκριση αναμένεται να εγείρει νέες αντιδράσεις από κόμματα της αντιπολίτευσης και φορείς, οι οποίοι αντέδρασαν και στο πρώτο κύμα, όταν η κυβέρνηση προχώρησε σε αντίστοιχη καμπάνια με τον τίτλο: “Μένουμε Σπίτι“. Οι επικριτές του μέτρου υποστηρίζουν ότι η κυβέρνηση μοιράζει χρήματα στα ΜΜΕ με άλλοθι την πανδημία, εξασφαλίζοντας “προστασία”, ενώ τα ΜΜΕ είναι υποχρεωμένα να προβάλουν δωρεάν μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου.
Από την άλλη, η κυβέρνηση έχει αντιτείνει ότι η πανδημία επιβάλλει καμπάνια που διεξάγεται σε επαγγελματικές βάσεις και όχι με δωρεάν μηνύματα. Επίσης, έχει υποστηρίξει ότι η κατανομή των χρημάτων έχει γίνει με αξιοκρατικά και διαφανή κριτήρια. Ωστόσο, τα στοιχεία που δημοσιοποίησε με καθυστέρηση και κατόπιν πίεσης ο Στ. Πέτσας, έδειξαν ότι εγκρίθηκαν κονδύλια και σε άγνωστα διαδικτυακά μέσα, δίνοντας λαβή σε κριτική για εξυπηρέτηση ημετέρων. Μάλιστα, υπήρξαν και συμπολιτευόμενα μέσα, τα οποία έλαβαν χρήματα και μετά ανέστειλαν τη λειτουργία τους!
Η νέα απόφαση έγκρισης σκοπιμότητας του υπουργού Υγείας προβλέπει ότι η παροχή των υπηρεσιών θα αποτελέσει αντικείμενο σύμβασης μετά από σχετική πρόσκληση σε διαδικασία με διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση. Αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, που συνίστανται ειδικότερα στην εκπόνηση σχεδίου εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, καθώς και κάθε άλλης συναφούς υπηρεσίας που απαιτείται για την έγκαιρη υλοποίηση αυτής, για την προστασία της δημόσιας υγείας και τη λήψη μέτρων για την αποτροπή διασποράς του κορωνοϊού.
To αντικείμενο καταλαμβάνει: α) στο σχεδιασμό, οργάνωση της επικοινωνιακής στρατηγικής, της τοπόθετησης, του χρόνου προβολής και του τρόπου προβολής στο σύνολο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, και ειδικότερα από τους τηλεοπτικούς σταθμούς, από τον έντυπο τύπο, από τα ηλεκτρονικά μέσα με χρήση ηλεκτρονικών εφαρμογών και internet, από τον περιφερειακό τύπο, από ραδιοφωνικά μέσα κατά παρέκκλιση ειδικότερων διατάξεων που αφορούν στη μετάδοση των σχετικών μηνυμάτων από αυτά.
β) στη διαμόρφωση του σχεδιασμού της επικοινωνιακής στρατηγικής και της τοποθέτησης στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας με την ενδεδειγμένη παραμετροποίηση που αφορά όλες τις ομάδες αποδεκτών και συγκεκριμένα τις πληθυσμιακές ομάδες που ορίζονται στο πλαίσιο της παρ. 1 του άρθρου 74 του ν.4761/2020, με κριτήρια την τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών, βάσει της διαθέσιμης μέτρησης από ανεξάρτητο φορέα, όπου αυτός υφίσταται, ή με κριτήρια δημοφιλίας, καθώς και με αναφορά στον βαθμό ανταπόκρισης και απήχησης σε κάθε ηλικιακή ομάδα, συμπράττοντα φορέα κ.ο.κ. ανωτέρω κατά τον αποτελεσματικότερο οικονομικά τρόπο.
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ