Για τέταρτη χρονιά «κυλά» η πανελλαδική καμπάνια ενημέρωσης «Κόκκινη Κλωστή», η οποία αποτελεί πρωτοβουλία του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α) και της βιοφαρμακευτικής εταιρείας εξειδικευμένης φροντίδας, Sobi. Η ενημερωτική καμπάνια αποσκοπεί στην υποστήριξη των ατόμων με αιμορροφιλία ώστε να βελτιώσουν την καθημερινότητά τους χωρίς να σκέπτονται τα «πρέπει» και τα «μη» και να αντιμετωπίσουν, παρά τη σωματική και ψυχική τους κόπωση, καλύτερα τη νόσο.
Με πνεύμα ενθάρρυνσης η πανελλαδική καμπάνια ενημέρωσης «Κόκκινη Κλωστή», καλεί την κοινότητα των ατόμων με αιμορροφιλία να ανακαλύψει τις δυνατότητες που μέχρι τώρα μπορεί να περιόριζε η ασθένεια, αλλά πλέον απαλλάσσει από «αναχώματα» η πρόοδος της επιστήμης. Μέσα από μια σειρά βίντεο με πρωταγωνιστή το ίδιο το άτομο με αιμορροφιλία να «ξετυλίγει» την «κόκκινη κλωστή» που συμβολίζει το αίμα, ο θεατής παρακινείται να λάβει την κατάλληλη πληροφόρηση. Στόχος είναι να αποδεσμευτεί από τα οδυνηρά αισθήματα που έως τώρα έκαμπταν το ηθικό του. Μέσω της ενημερωτικής καμπάνιας τα άτομα με αιμορροφιλία μπορούν να εμψυχωθούν και να αντιμετωπίσουν με μια θετική ματιά τις δυσκολίες που προκύπτουν από τη διαχείριση της νόσου, όπως τις περιγράφει η καμπάνια.
Στο πλευρό του ατόμου με αιμορροφιλία
Η βραβευμένη καμπάνια «Κόκκινη Κλωστή», ξεκίνησε το ταξίδι της τον Απρίλιο του 2019 με τρία videos και κεντρικό μήνυμα «Μην αφήνεις τον πόνο να σε σταματά. Αντιμετώπισέ τον. Ρώτησε το γιατρό σου» και συνεχίστηκε το 2020 με δύο ακόμα videos και τα ηχηρά μηνύματα «Τώρα ο φόβος είναι πίσω σου. Ο κόσμος μπροστά!» και «Μην αφήνεις τον πόνο να σε απομονώσει. Αντιμετώπισέ τον!». Το μήνυμα της καμπάνιας «Ελευθερία είναι εσύ να καθορίζεις τα όριά σου. Τώρα μπορείς!», «ταξίδεψε» και το 2021 τονίζοντας πως με τη σωστή ενημέρωση και την κατάλληλη θεραπεία το άτομο με αιμορροφιλία μπορεί πλέον να διεκδικήσει μία καλύτερη ζωή, απαλλαγμένη από τα «Πρόσεχε!» και τα «Μη!».
Φέτος, ο στόχος της καμπάνιας είναι να υπενθυμίσει τα μηνύματά της, ενθαρρύνοντας και στηρίζοντας ακόμη περισσότερο τους ανθρώπους που ζουν με αιμορροφιλία, ώστε να ενημερώνονται συνεχώς για τις εξελίξεις στη διαχείριση του πόνου με απώτερο σκοπό μια καλύτερη ποιότητα ζωής.
Αναφερόμενος στην καμπάνια ο Άρης Παπαδάκος, Country Manager της Sobi για την Ελλάδα, την Κύπρο & τη Μάλτα σημειώνει ότι «Η καμπάνια “Κόκκινη Κλωστή” αποτυπώνει τη φιλοσοφία του “Liberate Life”, του οράματος της Sobi για μία ζωή πέρα από την αιμορροφιλία. Η πρωτοβουλία της Sobi για την υλοποίηση της ενημερωτικής καμπάνιας “Κόκκινη Κλωστή”, με τη συνεργασία του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών, αποδεικνύει έμπρακτα την αφοσίωσή μας στους ανθρώπους που ζουν με αιμορροφιλία και την επικέντρωσή μας στη διαρκή βελτίωση της ποιότητας ζωής τους».
Διαβάστε περισσότερα εδώ
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ