Νέα σελίδα ανοίγει για την Johnson & Johnson σε μια μακρόχρονη πορεία προσφοράς προϊόντων και λύσεων υγειονομικής περίθαλψης. Με έμφαση στην καινοτομία και στην αντιμετώπιση των πιο δύσκολων υγειονομικών προκλήσεων, η εταιρεία ανανεώνει το εμπορικό της σήμα και ενώνει τόσο τον τομέα της ιατρικής τεχνολογίας όσο και τον φαρμακευτικό τομέα της υπό το εμπορικό σήμα Johnson & Johnson.
Σε αυτή τη νέα εποχή η Johnson & Johnson αξιοποιεί «την τεχνογνωσία στην καινοτόμο ιατρική και την ιατρική τεχνολογία για την πρόληψη, τη διαχείριση και τη θεραπεία πολύπλοκων ασθενειών και την εισαγωγή πιο έξυπνων, λιγότερο επεμβατικών και πιο εξατομικευμένων λύσεων» όπως αναφέρει στην σχετική ανακοίνωσή της. Eπιδίωξη είναι , οι δύο τομείς της εταιρείας να συνδέονται περισσότερο με το εμπορικό σήμα Johnson & Johnson, αφού σταδιακά η Janssen, ο φαρμακευτικός τομέας της Εταιρείας, θα ονομαστεί Johnson & Johnson Innovative Medicine και ο τομέας ιατρικής τεχνολογίας θα συνεχίσει να ονομάζεται Johnson & Johnson MedTech.
Υπενθυμίζεται ότι ο τομέας των φαρμακευτικών προϊόντων, Johnson & Johnson Innovative Medicine, έχει «αγκαλιάσει» πρωτοποριακές θεραπείες για να αντιμετωπίσει πιο πολύπλοκες ασθένειες στους τομείς της Ογκολογίας, της Ανοσολογίας, της Νευροεπιστήμης, του Καρδιαγγειακού, της Πνευμονικής Υπέρτασης και του αμφιβληστροειδούς. Ο δε τομέας της ιατρικής μας τεχνολογίας, Johnson & Johnson MedTech εστιάζει στην επίλυση των πιο πιεστικών υγειονομικών προκλήσεων μέσω καινοτομιών στα πεδία της βιολογίας και της τεχνολογίας, προσφέροντας τεχνογνωσία της στη χειρουργική, την ορθοπεδική, την όραση και τις επεμβατικές προτάσεις για την ανάπτυξη λύσεων στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης που είναι πιο έξυπνες, λιγότερο επεμβατικές και πιο εξατομικευμένες.
Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου και διευθύνων σύμβουλος Joaquin Duato εξηγεί ότι «Η αποκλειστική εστίασή μας στην καινοτόμο ιατρική και τις λύσεις MedTech μας επιτρέπει να καινοτομούμε σε όλο το φάσμα της υγειονομικής περίθαλψης με τρόπους που καμία άλλη εταιρεία δεν μπορεί». Η επιλογή νέου λογότυπου, όπως διευκρινίζει ο ίδιος ερμηνεύεται ως «η ενοποίηση των διαφορετικών μας επιχειρήσεων κάτω από το ανανεωμένο εμπορικό σήμα της Johnson & Johnson αντικατοπτρίζει τη μοναδική μας ικανότητα να επαναπροσδιορίζουμε την υγειονομική περίθαλψη μέσω της διαρκώς εξελισσόμενης καινοτομίας, παραμένοντας παράλληλα πιστοί στις αξίες μας και στο επίπεδο φροντίδας που οι ασθενείς και οι γιατροί περιμένουν από εμάς».
Αξίζει να αναφερθεί πως η νέα ταυτότητα του εμπορικού σήματος της Johnson & Johnson βασίζεται στην κληρονομιά της εταιρείας, ανανεώνοντας βασικά στοιχεία. Προσδοκία είναι μέσα από το νέο λογότυπο να αναδεικνύεται η αίσθηση ανθρωπιάς. Η Eταιρεία θα υιοθετήσει τόσο τη μακρόχρονη όσο και τη βραχύχρονη εκδοχή του λογότυπου, επεκτείνοντας και δημιουργώντας μεγαλύτερη αξία γύρω από τη βραχύχρονη μορφή του «J&J», ώστε να εμφανίζεται με έναν πιο ευχάριστο, σύγχρονο τρόπο – ειδικά σε ψηφιακές διασυνδέσεις.
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ