Skip to content

Ψηφιακό μάρκετινγκ και επικοινωνία για στελέχη φαρμακευτικών

Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου

Εξειδικευμένα στελέχη στo ψηφιακό μάρκετινγκ τόσο από τον χώρο των φαρμακευτικών επιχειρήσεων αλλά και τον χώρο των υπηρεσιών υψηλής τεχνολογίας, της επικοινωνίας και του legal θα αναδείξουν τους τρόπους αλλά και τις τακτικές εκείνες που είναι αναγκαίες σε μια εποχή όπου όλα εξελίσσονται ραγδαία και το επιχειρηματικό περιβάλλον γίνεται ολοένα και πιο απαιτητικό.
Ο χώρος της υγείας παρουσιάζει τεράστιες μεταβολές, η ανάγκη για περισσότερη πληροφόρηση και αλληλεπίδραση με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, προσδιορίζει την λήψη αποφάσεων έχοντας ως γνώμονα ποιοτικά και ποσοτικά μετρήσιμα στοιχεία που προσφέρει μόνο η ψηφιακή αλληλεπίδραση.
Η σωστή ενημέρωση και η κατάλληλες συνέργειες προσφέρουν ανταποδοτικό όφελος για το στέλεχος μιας επιχείρησης.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το πώς θα μπορέσουν να υλοποιήσουν και να μετρήσουν στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ και επικοινωνίας, να ανακαλύψουν ψηφιακούς τρόπους αλληλεπίδρασης με το κοινό τους και να συζητήσουν με ειδικούς σε αντικείμενα του ενδιαφέροντος τους όπως Customer Engagement, Community Building, Digital Communication, Compliance, Multichannel Mastering, Content Marketing, ROI on digital κλπ.
Αναλυτικά τα θέματα που θα παρουσιαστούν είναι:
1. Γιατί digital 4 pharma; Που το digital συναντά το φαρμακευτικό μάρκετινγκ
2. Digital Community Building
3. HCPs Social Network platforms (case)
4. Digital Health Communication
5. Social Media Reputation Management
6. Υγεία και διαδίκτυο (case)
7. Pharma Compliance: the way forward
8. Remote detailing: The European Experience
9. Engaging e-detailing
10.Μέτρηση και αξιολόγηση της επένδυσης (ROI) στο διαδίκτυο
11. Αποτελεσματικότητα του Content Marketing (case)
12. Digital Transformation Management: The new way of thinking and work

Συνέδριο

Σχετικά άρθρα

Comments (0)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Υπεύθυνο το… άγχος για τις μισές εργατοώρες που χάνονται
Εξιτήριο με… κατάθλιψη στο 30% των ασθενών από τη ΜΕΘ

Editorial

Αιμίλιος Νεγκής

Διευθυντής Σύνταξης, virus.com.gr
& Pharma Health Business magazine

Περιοδικό Pharma & Health Business

Απόψεις

Back To Top