Ποιοι αγοράζουν OTC/ΜΗΣΥΦΑ από τα φαρμακεία, ποιους συμβουλεύονται και πόσα δαπανούν σε φυσικούς χώρους και e-shop; Απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα επιχειρεί να δώσει η έρευνα καταναλωτών της Ira Media.
Σύμφωνα με τα βασικά ευρήματα της τελευταίας φάσης της έρευνας, στο πλαίσιο του HealthCare Media Map, προκύπτει πως το δυναμικό κοινό του φαρμακείου που αγοράζει OTC/ΜΗΣΥΦΑ είναι κυρίως γυναίκες 19-54 ετών.
Κύρια πηγή ενημέρωσης για τα OTC είναι ως επί το πλείστον η τηλεόραση και το διαδίκτυο, αλλά και ο ίδιος ο φαρμακοποιός, ο οποίος θεωρείται από τους καταναλωτές ως επιστημονικός σύμβουλος υγείας. Το 14% των ερωτηθέντων δήλωσε πως επηρεάζεται από την γνώμη του Φαρμακοποιού.
Άλλωστε, ιδιαίτερα υψηλά παραμένουν τα ποσοστά όσων αγοράζουν τα ΜΗΣΥΦΑ από το φαρμακείο, αντί του e-shop, αν και τα on-line φαρμακεία παρουσιάζουν διαρκώς αυξανόμενες τάσεις, όπως τονίστηκε και στο πρόσφατο συνέδριο OTC (εδώ).
Επίσης, η Ira Media διαπιστώνει πως η μέση δαπάνη ανά επίσκεψη είναι σημαντικά μεγαλύτερη για όσους αγοράζουν από το φαρμακείο και online.
Το πρόσφατο κύμα της έρευνας, που διεξάγεται δύο φορές το χρόνο, ολοκληρώθηκε το Νοέμβριο ενώ πραγματοποιήθηκαν 1004 συνεντεύξεις σε καταναλωτές ηλικίας 15-64, αντιπροσωπευτικές του πληθυσμού στην Ελλάδα.
Υπεύθυνη Σύνταξης στο Virus.com.gr - Αρχισυντάκτρια του περιοδικού Pharma & Health Business
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ