Μια ολιστική προσέγγιση που θα μπορούσαν να υιοθετήσουν οι φαρμακευτικές εταιρείες ώστε να μετασχηματίσουν την πολυκαναλική τους επικοινωνία με τους επαγγελματίες υγείας, παρουσίασε από το βήμα του 9th Pharma & Health Conference ο Σπύρος Αλεξανδράτος, Head of Consulting & Services, IQVIA Greece.
Η προσέγγιση αυτή, όπως εξήγησε, περιλαμβάνει 4 κύριες φάσεις και βασίζεται σε 6 διαστάσεις.
“Η πρώτη φάση αφορά στη χαρτογράφηση της υφιστάμενης κατάστασης, η δεύτερη φάση στο σχεδιασμό της μελλοντικής κατάστασης, η τρίτη φάση στον ορισμό του χάρτη πορείας ενώ η τέταρτη φάση στην υλοποίηση” ανέφερε. Οι βασικές διαστάσεις που διέπουν έναν τέτοιο μετασχηματισμό, συμπλήρωσε, είναι: η στρατηγική, η οργάνωση και οι δεξιότητες, οι διαδικασίες, το segmentation των επαγγελματιών υγείας και το περιεχόμενο της επικοινωνίας, η μέτρηση και οι δείκτες αποτελεσματικότητας και τέλος τα εργαλεία και η τεχνολογία.
Ως παραδείγματα τέτοιων ενεργειών, ο κ. Αλεξανδράτος αναφέρθηκε σε 2 έργα που υλοποίησε το Συμβουλευτικό τμήμα της IQVIA:
Διαπιστευμένη δημοσιογράφος στο Υπουργείο Υγείας. Διπλωματούχος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών. Τακτικό μέλος της ΕΣΗΕΑ και του ΟΕΕ.
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ