Skip to content

Η μάχη των θερμίδων στις ΗΠΑ

Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου

Στη μάχη για γεύματα που υπόσχονται λιγότερες θερμίδες και λιγότερο λίπος εισέρχεται δυναμικά η αμερικάνικη Burger King, λανσάροντας τις νέες τηγανιτές πατάτες «Satisfries». Οι «νέες» πατάτες θα είναι λιγότερο πορώδεις, για να μην απορροφούν περισσότερο λάδι κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος, όπως δηλώνει ο Eric Hirschhorn, υπεύθυνος μάρκετινγκ της Burger King στη Βόρεια Αμερική. Η αλλαγή στη πολιτική των τροφίμων, καθιστά τις πατάτες πιο ανάλαφρες, καθώς θα έχουν 30% λιγότερες θερμίδες και 40% λιγότερο λίπος σε σχέση με εκείνες των McDonald’s.
Στόχος της αλυσίδας εστιατορίων Burger King είναι να ικανοποιήσει τους καταναλωτές που αγαπούν τις πατάτες, αλλά αποφεύγουν το σνακ για λόγους υγείας. Συνολικά, η κατανάλωση τηγανητών πατατών στις ΗΠΑ τα τελευταία χρόνια έχει μειωθεί, όπως επισημαίνει ο Harry Balzer, αντιπρόεδρος της εταιρείας ερευνών NPD Group. Παρόλα αυτά, διατηρούν τη δεύτερη θέση σε είδος παραγγελίας στα εστιατόρια.
Πάντως, τα τελευταία χρόνια, τα fast-food εστιατόρια έχουν προσθέσει μια σειρά από premium προϊόντα στο μενού τους, όπως smoothies και πλιγούρι βρώμης προκειμένου να προσελκύσουν τους καταναλωτές υγιεινής διατροφής.

Σχετικά άρθρα

Comments (0)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Παράδειγμα προς αποφυγή το Ελληνικό ΕΣΥ
Ενστάσεις καρδιολόγων για τη συνταγογράφηση

Editorial

Αιμίλιος Νεγκής

Διευθυντής Σύνταξης, virus.com.gr
& Pharma Health Business magazine

Περιοδικό Pharma & Health Business

Απόψεις

Back To Top