Για μονομερή απόφαση καταγγέλλει το ΔΣ της ΕΙΝΑΠ τη διοίκηση του νοσοκομείου ΓΝ Γεννηματάς να εφαρμοστεί νέο πληροφοριακό σύστημα της ΗΔΙΚΑ χωρίς να υπάρχει εκπαίδευση του προσωπικού και να έχουν δοθεί οι καινούργιοι κωδικοί.
Σε επιστολή προς την ηγεσία του Υπουργείου και τους Διοικητές 1ης και 2ης Υ.ΠΕ. τονίζεται ότι η απόφαση ελήφθη κατόπιν εισηγήσεως μόνο της διεύθυνσης του νοσοκομείου, ενώ υπήρχαν αρνητικές εισηγήσεις των υπηρεσιακών παραγόντων.
Η ΕΙΝΑΠ στηλιτεύει την εικόνα που παρουσίασε το «νοσοκομείο κορμού με ουρές ασθενών, με καθυστερήσεις χειρουργείων, με ογκολογικούς ασθενείς να περιμένουν την χημειοθεραπεία τους και κανένας ασθενής να μην μπορεί να πάρει εισιτήριο ή εξιτήριο».
Η ένωση διαμαρτύρεται ότι η διοίκηση δεν έλαβε υπόψιν τους εργαζόμενους του νοσοκομείου, αλλά «οι ασθενείς δεν είναι δυνατόν να υποβάλλονται σε τόσο μεγάλες ταλαιπωρίες».
Προς αποφυγή του χάους θα μπορούσε να προηγηθεί η εκπαίδευση των εργαζομένων για να αποφευχθεί το χάος, σύμφωνα με την ένωση.
Για τον λόγο αυτό η ΕΙΝΑΠ ζητά την άμεση παρέμβαση του υπουργείου Υγείας για να αποδοθούν ευθύνες στους υπευθύνους και να ενισχυθεί με προσωπικό της ΗΔΙΚΑ για να εκπαιδευτούν γρήγορα οι εργαζόμενοι και να ομαλοποιηθεί η λειτουργία του νοσοκομείου.
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ