Νέα οπτική ταυτότητα αποκτά ο πολυεθνικός φαρμακευτικός Όμιλος Chiesi προϊόντων υγείας, εμπνευσμένη βαθύτατα από τους ασθενείς του, το πως βλέπουν την εταιρεία και πως ζουν με τα προϊόντα του ομίλου.
Την πρόθεσή αυτή ανακοίνωσε ο όμιλος στον άξονα δημιουργίας μίας εταιρικής κουλτούρας, με ειλικρινή ενσυναίσθηση προς τους ασθενείς και με αφοσίωση στις υψηλότερες προδιαγραφές ηθικών προτύπων και αειφορίας, τα οποία ακολουθεί η Chiesi ως πιστοποιημένη B Corp επιχείρηση.
Σε μια πρωτοποριακή προσέγγιση, ο όμιλος καθιέρωσε τον διάλογο με τους ασθενείς, τις οικογένειες και τους φροντιστές τους, για να μοιραστεί οι πραγματικές εμπειρίες από την καθημερινή διαχείριση της ασθένειάς τους.
Από την διαδικασία δημιουργήθηκε μία συναισθηματική βάση, που οδήγησε στην ανάδειξη της νέας εταιρικής οπτικής ταυτότητας, μέσα από μία σειρά διεργασιών από εργαζομένους όλων των βαθμίδων, διαφορετικού υπόβαθρου και από διαφορετικές γεωγραφικές τοποθεσίες.
«Η νέα εταιρική μας οπτική ταυτότητα – και ο τρόπος που επιλέξαμε να φτάσουμε σε αυτήν – αποτελούν την πρώτη δημόσια εκδήλωση της κουλτούρας μας, «πρώτα ο ασθενής», ως οικογενειακή και πιστοποιημένη B Corp επιχείρηση» επεσήμανε ο Πρόεδρος του Ομίλου Chiesi, Alberto Chiesi.
Από την πλευρά του ο brand & culture transformation expert και ιδρυτής της Lindstrom Company,Martin Lindstrom, ο οποίος στήριξε τον Όμιλο Chiesi στη δημιουργική αυτή διαδικασία σημείωσε «Είναι μία ξεχωριστή στιγμή για την Chiesi, όπου δημιουργείται ένας μοναδικός τρόπος προσέγγισης για τη φαρμακευτική βιομηχανία».
Ως μέρος της νέας εταιρικής οπτικής ταυτότητας, ο Όμιλος Chiesi βασίστηκε στην απλοποιημένη ορολογία αυξάνει την προσβασιμότητα και βελτιώνει την κατανόηση των θεραπευτικών λύσεων που προσφέρει ο Όμιλος Chiesi:
- Air δηλώνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που βελτιώνουν την αναπνοή, από τα πρόωρα νεογνά έως τους ενήλικες.
- Rare επικεντρώνεται στη θεραπεία των ασθενών με σπάνιες και πολύ σπάνιες παθήσεις.
- Care συνδυάζει προϊόντα και υπηρεσίες που υποστηρίζουν την ειδική φροντίδα που παρέχεται από επιστήμονες υγείας σε ασθενείς, αλλά και από τους καταναλωτές απευθείας στον εαυτό τους.
«Το λανσάρισμα της νέας εταιρικής οπτικής ταυτότητας, είναι η πρώτη από πολλές ακόμη αλλαγές οι οποίες προοδευτικά θα παρουσιάζονται στην πορεία εφαρμογής μιας ασθενοκεντρικής προσέγγισης με οδηγό την ενσυναίσθηση» επεσήμανε ο CEO του Όμιλου Chiesi, Ugo Di Francesco.
Ο ίδιος διευκρίνισε ότι για την επίτευξή του «οι άνθρωποι της Chiesi σε όλο το εύρος του Ομίλου δουλεύουν πάνω σε πολλά projects, όπως οι εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης που βοηθούν τους ασθενείς με τη δοσολογία της αγωγής τους ή νέες συσκευασίες οι οποίες είναι άμεσα αναγνωρίσιμες από ασθενείς με αχρωματοψία».