Εκδόθηκε η Υπουργική Απόφαση (επισυνάπτεται) που συστήνει τα Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/ριών Υπηρεσιών Υγείας, που αντικαθιστούν τα προηγούμενα γραφεία υποστήριξης του πολίτη.
Ανάλογα με τις δυνατότητες κάθε νοσοκομείου, τα Γραφεία θα λειτουργούν τις εργάσιμες ημέρες και ώρες, τις ώρες επισκεπτηρίου και κατά τις ημέρες εφημερίας, σε στεγασμένο χώρο με εύκολη και ευκρινή πρόσβαση, το δυνατόν εγγύτερα στην κύρια είσοδο.
Στα μεγάλα νοσοκομεία (≥400 κλινών) το Γραφείο θα υπάγεται απευθείας στον Αναπληρωτή Διοικητή, ενώ στα μικρά νοσοκομεία (≤399 κλινών) θα υπάγεται στον Αντιπρόεδρο του νοσοκομείου.
Το Γραφείο οφείλει να έχει τηλεφωνική γραμμή και πλήρη ηλεκτρονικό εξοπλισμό, κατάλληλο για την αναγκαία ηλεκτρονική αρχειοθέτηση και ηλεκτρονική διασύνδεση με άλλα γραφεία και υπηρεσίες, καθώς και με τις βάσεις δεδομένων του νοσοκομείου στο οποίο υπάγεται, για την άντληση όλων των απαραίτητων πληροφοριών. Καθώς οι πληροφορίες αυτές υπόκεινται στο ιατρικό απόρρητο, κάθε στοιχείο το οποίο θα γνωστοποιείται από το Γραφείο σε άλλες υπηρεσίες θα είναι ανώνυμο.
Λαμβάνοντας υπόψη την ανάγκη για ποιοτικές υπηρεσίες υγείας και ιδιαίτερη μέριμνα των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων ο θεσμός των Γραφείων Δικαιωμάτων Ασθενών επιδιώκει:
FEK_B_662_2017
Διαπιστευμένη δημοσιογράφος στο Υπουργείο Υγείας. Διπλωματούχος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών. Τακτικό μέλος της ΕΣΗΕΑ και του ΟΕΕ.
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ