Ξεκίνησε χθες να λειτουργεί μία πρωτότυπη δωρεάν υπηρεσία ψυχολογικής υποστήριξης επαγγελματιών υγείας για την πανδημία. Η υπηρεσία HELP-DESK απευθύνεται σε γιατρούς, νοσηλευτές, τεχνολόγους, πληρώματα ασθενοφόρων κ.ά.
Οι επαγγελματίες υγείας θα έχουν τη δυνατότητα να απευθύνονται σε ειδικούς ψυχολόγους και επιστήμονες, οι οποίοι καλύπτουν την ηλεκτρονική υπηρεσία 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, σε συνεχόμενο ωράριο.
Όσοι επιθυμούν να απευθυνθούν στο HELP-DESK απλά εισάγονται στην κεντρική σελίδα (http://www.eiqsh.eu/helpdesk-psychologists-support/) και εκκινούν συνομιλία στο κάτω αριστερά εικονίδιο που εμφανίζεται στην οθόνη:
Παρακαλείσθε να δηλώνετε όνομα χρήστη (ή ψευδώνυμο) και το χώρο εργασίας σας στα σχετικά πεδία πριν κάνετε αποστολή αιτήματος. Λαμβάνετε άμεσα απάντηση από τον αρμόδιο συνεργάτη. Στην περίπτωση που επιθυμείτε τηλεφωνική επικοινωνία αυτό γίνεται μόνο κατόπιν δικού σας αιτήματος και μόνο στο τηλέφωνο επικοινωνίας που θα σας διαθέσει ο ειδικός συνεργάτης.
Να σημειωθεί ότι από την υπηρεσία HELP-DESK δεν παρέχονται απαντήσεις επί επιστημονικών ιατρονοσηλευτικών/ διαγνωστικών θεμάτων.
Η επικοινωνία συνίσταται σε ανταλλαγή ηλεκτρονικών μηνυμάτων μέσα σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον και έχει ως στόχο την προσωπική συμβουλευτική υποστήριξη και την ενίσχυση του εξυπηρετούμενου επαγγελματία προκειμένου να αντιμετωπίσει με ισορροπία, σθένος, ψυχραιμία αλλά και προσφορά τις καθημερινές προκλήσεις στο νοσοκομειακό περιβάλλον, λόγω της πανδημίας.
Η υπηρεσία οργανώθηκε από το το Ευρωμεσογειακό Ινστιτούτο Ποιότητας και Ασφάλειας στις Υπηρεσίες Υγείας, Avedis Donabedian. Ο αρμενικής καταγωγής Avedis Donabedian ( 1919-2000) ήταν ένας ιατρός, ο οποίος πρωτοστάτησε στη μελέτη της ποιότητας στην έρευνα για την υγειονομική περίθαλψη. Έχει γίνει πιο γνωστός ως δημιουργός του The Donabedian Model of Care.
Δευθυντής Σύνταξης, virus.com.gr & Pharma Health Business magazine
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ