Ακρογωνιαίο λίθο της αποστολής της Bayer “Επιστήμη για μια καλύτερη ζωή” αποτελεί η καινοτομία, με τον Όμιλο να εστιάζει σε ένα διπλό πεδίο ερευνών.
Περιθώρια βελτίωσης στην υγεία των ανθρώπων, των ζώων και των φυτών διερευνά ταυτόχρονα η Bayer. Φαρμακευτικά προϊόντα, πλατφόρμες υψηλής τεχνολογίας, τεχνολογίες διάγνωσης και κτηνιατρικά προϊόντα, είναι τα πεδία επένδυσης της εταιρείας.
Ειδικότερα, η εταιρεία:
«Η καινοτομία αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της αποστολής του Ομίλου της Bayer “Επιστήμη για μια καλύτερη ζωή” και βασικό στοιχείο της στρατηγικής της. Με τις καινοτόμες λύσεις μας, ανταποκρινόμαστε στις παγκόσμιες προκλήσεις της ιατρικής περίθαλψης και στην ανάγκη διασφάλισης επαρκούς εφοδιασμού σε τρόφιμα και εστιάζουμε σε τρία βασικά στοιχεία: την αριστεία στην έρευνα και την ανάπτυξη, την εφαρμογή πρωτοποριακών τεχνολογιών και την ανοιχτή καινοτομία», η Διευθύντρια του Τμήματος Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Βayer Ελλάς κα Σόνια Μουσαβερέ.
Στον τομέα του Φαρμάκου, η Bayer επικεντρώνεται στις θεραπευτικές κατηγορίες της Καρδιολογίας, της Ογκολογίας, της Οφθαλμολογίας, της Αιμορροφιλίας και της Γυναικολογίας ενώ στην κατηγορία της διάγνωσης σε μέσα σκιαγραφικής αντίθεσης, μηχανήματα και αναλώσιμα για απεικονιστικές εξετάσεις. Ειδικότερα, η εταιρεία επενδύει σημαντικά στις κλινικές δοκιμές για τον προσδιορισμό της αποτελεσματικότητας και της ασφάλειας των νέων φαρμάκων προτού χρησιμοποιηθούν για τη διάγνωση ή τη θεραπεία ασθενειών.
«Σε αντίθεση με άλλους κλάδους, η δημιουργία καινοτομίας στον κλάδο του φαρμάκου απαιτεί αρκετό χρόνο, υπομονή και επιμονή πριν αυτό πάρει την απαιτούμενη άδεια κυκλοφορίας και να αλλάξει έτσι στην πράξη τη ζωή εκατομμυρίων ασθενών. Για να αντιληφθεί κανείς τον χρόνο που απαιτείται για την κυκλοφορία ενός σκευάσματος, θα πρέπει να σημειωθεί πως η μελέτη ενός φαρμάκου που κυκλοφορεί σήμερα, έχει ξεκινήσει 10 με 15 χρόνια πριν. Από τις συνολικά 4 εκατ. ουσίες, επιλέγονται για περαιτέρω αξιολόγηση και έρευνα μόλις 10.000 από αυτές και μετά από αλλεπάλληλες προκλινικές και κλινικές μελέτες μόλις 5 ουσίες φθάνουν κοντά στην κυκλοφορία. Αν λάβετε υπόψη πως την τελευταία δεκαετία έχουμε κυκλοφορήσει στην αγορά περισσότερα από 7 προϊόντα, καταλαβαίνει κανείς πως παρά την όποια δυσκολία, η διαδικασία αξίζει τον κόπο και τους πόρους», δήλωσε ο Θανάσης Κώτσανης, Ιατρικός Διευθυντής της Bayer Ελλάς.
Υπενθυμίζεται πως στον Τομέα Φαρμάκων οι πωλήσεις της Bayer το 2018 ανήλθαν σε 16.74 δισ. ευρώ με τις επενδύσεις της στην Έρευνα και στην Ανάπτυξη να ανέρχονται σε 20% του τζίρου της. Στον τομέα απασχολούνται παγκοσμίως 38.478 εργαζόμενοι από τους οποίους 7.924 αποκλειστικά στην Έρευνα και Ανάπτυξη.
Στο κομμάτι της Ανοικτής Καινοτομίας, η Bayer έχει αναπτύξει μια σειρά προγραμμάτων, όπως το G4A (πρώην Grants4Apps). Εκτός από τον εντοπισμό νέων τεχνολογιών, επιχειρηματικών μοντέλων και τάσεων της αγοράς, η πρωτοβουλία αυτή εστιάζεται στη συνεργασία με νεοσύστατες επιχειρήσεις. Από τη δημιουργία της πρωτοβουλίας το 2013, η Bayer έχει υποστηρίξει πάνω από 149 εταιρείες ψηφιακών λύσεων υγείας. Το γεγονός αυτό έχει ως αποτέλεσμα 29 άμεσες συνεργασίες με εταιρείες όπως τις Agamon, KinAptic, Turbine, και xbird. Η Bayer εφαρμόζει το G4A σε 12 χώρες, αναπτύσσοντας και προωθώντας συνεργατικά προγράμματα υγειονομικής περίθαλψης σε όλο τον κόσμο.
Μέσα, λοιπόν, από την έρευνα στα εργαστήρια της εταιρείας, τις συμφωνίες για από κοινού ανάπτυξη ή τις στρατηγικές συμμαχίες έρευνας με φορείς του δημοσίου ή του ιδιωτικού τομέα και μέσα από τα προγράμματα ανοιχτής καινοτομίας, η Bayer «αγκαλιάζει» πολλές διαφορετικές μορφές συνεργασίας, ώστε να επιτύχει κορυφαίες και πρωτοπόρες λύσεις στην υγεία.
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ