Νέο “προσωπο” απέκτησε η Ελληνική Εταιρία Φαρμακευτικού Management, με μια ουσιαστική αλλαγή στην ονομασία και το λογότυπο της και μια απαραίτητη διεύρυνση των ρόλων της. Στόχος των ανθρώπων της Εταιρείας η ανταπόκριση στα νέα δεδομένα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η φαρμακευτική αγορά.
Οι συνεχείς περικοπές της φαρμακευτικής δαπάνης και οι μειώσεις των τιμών, η αυξανόμενη επιβάρυνση με claw-back και rebate, αλλά και οι πρόσφατες θεσμικές αλλαγές στην αξιολόγηση των νέων φαρμάκων έχουν αλλάξει δραματικά το τοπίο στο Φάρμακο. Ακολουθώντας το «ρεύμα των εξελίξεων», η Ε.Ε.Φα.Μ. αποφάσισε να εξελίξει την εταιρική της ταυτότητα.
Έτσι, το «Μ» πλέον δεν σημαίνει Marketing αλλά Management. Στον πυρήνα της νέας φιλοσοφίας της Ε.Ε.Φα.Μ. είναι το μήνυμα «αξία στο στέλεχος, προσφορά στην υγεία».
«Διαπιστώσαμε ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των στελεχών φαρμακευτικών εταιρειών κατέχει σήμερα ρόλους που επεκτείνονται πέρα από τα στενά όρια της έννοιας του Marketing, με αποτέλεσμα να δυσκολεύονται να ταυτίσουν το αντικείμενο της θέσης τους με το συγκεκριμένο όρο στον τίτλο της Ε.Ε.Φα.Μ. Με τη μετονομασία της Εταιρείας, επικοινωνούμε στα στελέχη της Φαρμακοβιομηχανίας ότι αναγνωρίζουμε τις σύνθετες ανάγκες τους και προσπαθούμε να ανταποκρινόμαστε όσο το δυνατόν καλύτερα σε αυτές. Βασική μας επιδίωξη είναι η δημιουργία αξίας προς τις Αρχές Υγείας και τις φαρμακευτικές επιχειρήσεις μέσα από την ενδυνάμωση των στελεχών, με απώτερο στόχο τη συνολική αναβάθμιση του κλάδου και τη βελτίωση της ζωής των ασθενών», δήλωσε χαρακτηριστικά η Πρόεδρος του Δ.Σ. της Ε.Ε.Φα.Μ, Σοφία Νάσιου.
Στο πλαίσιο ανανέωσης και του τομέα της επικοινωνίας με τους εκπροσώπους της φαρμακοβιομηχανίας και των θεσμικών φορέων του κλάδου, της έγκαιρης και έγκυρης πληροφόρησης προς τους εταίρους της Υγείας, η Εταιρεία προχώρησε στον επανασχεδιασμό και την αναβάθμιση του περιεχομένου της εταιρικής ιστοσελίδας και του – ήδη καταξιωμένου στο χώρο – newsletter της. Παράλληλα, ξεκινά ενεργή δραστηριοποίηση στα social media, μέσω Facebook, Twitter και LinkedIn.
Ένα «mini-ΜΒΑ»
Η Εταιρεία είναι μη κερδοσκοπική, επιστημονική εταιρεία που δραστηριοποιείται ενεργά στους τομείς της επιμόρφωσης, της επαγγελματικής ανάπτυξης και της διασύνδεσης των στελεχών της Φαρμακοβιομηχανίας. Τελευταία προσθήκη στις εκπαιδευτικές δράσεις της είναι το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «mini-mba in Pharma», που σχεδίασε και υλοποιεί σε συνεργασία με το ALBA Graduate Business School. Πρόκειται για ένα υψηλού επιστημονικού επιπέδου Πρόγραμμα, που απευθύνεται στα μεσαίας βαθμίδας στελέχη της Φαρμακοβιομηχανίας και επιδιώκει να τους προσφέρει την απαραίτητη θεωρητική και πρακτική κατάρτιση για την επαγγελματική τους ανέλιξη.
«Pharma 2020: Εμπιστοσύνη – Συνεργασία – Αξία»
Κάθε δύο χρόνια, η Ε.Ε.Φα.Μ. διοργανώνει το Συνέδριο Φαρμακευτικού Management, την κορυφαία εκπαιδευτική διοργάνωση για τα στελέχη των φαρμακευτικών επιχειρήσεων. Όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια Συνέντευξης Τύπου, το 11ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management, με τίτλο «Pharma 2020: Εμπιστοσύνη – Συνεργασία – Αξία», θα διεξαχθεί 7-9 Φεβρουαρίου 2018 στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών. Οι Πρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής, Μάκης Παπαταξιάρχης, Διευθύνων Σύμβουλος της JANSSEN, Pharmaceutical Companies of Johnson & Johnson και Κώστας Παναγούλιας, Αντιπρόεδρος της VIANEX, παρουσίασαν τον κεντρικό θεματικό άξονα της διοργάνωσης, τονίζοντας την αναγκαιότητα καλλιέργειας στενότερης συνεργασίας της Φαρμακοβιομηχανίας με όλους τους στρατηγικούς εταίρους του κλάδου, με στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας προς τους Έλληνες ασθενείς.
«Βασική επιδίωξη του 11ου Συνεδρίου είναι να θέσει το πλαίσιο για την επανεξέταση του τρόπου λειτουργίας των φαρμακευτικών εταιρειών, ώστε να οικοδομήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης και συνεργασίας με όλους τους εταίρους του κλάδου και να αναδείξουν την αξία που προσφέρουν προς τους ασθενείς, τους επαγγελματίες υγείας, τις Αρχές και την κοινωνία. Τα στελέχη και το επιστημονικό δυναμικό των φαρμακευτικών εταιρειών επεξεργάζονται και προσφέρουν πολύτιμο υλικό για την αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας στη σημερινή κατάσταση της ελληνικής κοινωνίας», δήλωσε ο κ. Παπαταξιάρχης.
Από την πλευρά του, ο κ. Παναγούλιας εξέφρασε «την πεποίθηση ότι το επιστημονικό πρόγραμμα της διοργάνωσης θα αποτελέσει εφαλτήριο παραγωγικού διαλόγου μεταξύ των εμπλεκομένων μερών του χώρου της Υγείας και του Φαρμάκου, ώστε να συνεχίσει η Φαρμακοβιομηχανία να αποτελεί πυλώνα στήριξης της βιωσιμότητας των συστημάτων Υγείας, της πρόσβασης των ασθενών στις απαραίτητες θεραπείες και της οικονομικής ανάπτυξης της πατρίδας μας».
H εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση του θεσμού των «Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ.», ο οποίος βραβεύει τις βέλτιστες και πιο καινοτόμες πρακτικές marketing και επικοινωνίας που υλοποιήθηκαν στη φαρμακευτική αγορά κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών, εκφράζοντας την προσήλωση της Ε.Ε.Φα.Μ. στην προώθηση της αριστείας, τόσο σε επίπεδο στελεχών, όσο και φαρμακευτικών επιχειρήσεων.
Οι κατηγορίες των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ. 2016-2017, έχουν ως εξής:
Υπεύθυνη Σύνταξης στο Virus.com.gr - Αρχισυντάκτρια του περιοδικού Pharma & Health Business
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ