Anafi 1.6.0
Με τα αποκαλυπτήρια τοιχογραφίας στο σχολικό συγκρότημα των 16ου Γυμνασίου και Λυκείου Αθηνών, ολοκληρώθηκε η εκστρατεία ενημέρωσης για την Ψωρίαση που υλοποιήθηκε από την LΕΟ Pharma Hellas υπό την αιγίδα της Ελληνικής Δερματολογικής και Αφροδισιολογικής Εταιρείας -ΕΔΑΕ.
Υπολογίζεται ότι 125 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως ζουν με ψωρίαση, συμπεριλαμβανομένων 14 περίπου εκατομμυρίων Ευρωπαίων. Πρόκειται για μια κοινή, χρόνια, φλεγμονώδη νόσο που προσβάλλει κυρίως το δέρμα. Τα πιο συχνά αναφερόμενα συμπτώματα περιλαμβάνουν πάχυνση και απολέπιση του δέρματος, κνησμό και ερύθημα (επιφανειακή ερυθρότητα του δέρματος). Η ψωρίαση μπορεί να εξελιχθεί σε μια επώδυνη νόσο που προκαλεί σοβαρά προβλήματα και κοινωνικό στίγμα, ενώ έχει σημαντικό κοινωνικό και ψυχολογικό αντίκτυπο στη ζωή του ατόμου. Άτομα με ψωρίαση, ειδικά όσα εμφανίζουν πιο σοβαρά συμπτώματα, διατρέχουν επίσης αυξημένο κίνδυνο ανάπτυξης άλλων σοβαρών συσχετιζόμενων νόσων, όπως καρδιακά νοσήματα και μεταβολικά νοσήματα (συνδυασμός διαβήτη, υψηλής αρτηριακής πίεσης και παχυσαρκίας). Επιπλοκές ψυχικής υγείας, όπως κατάθλιψη και άγχος, είναι επίσης πιο συχνές στα άτομα με ψωρίαση. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, οι επιπτώσεις της ψωρίασης υποτιμώνται και ο Οργανισμός προτρέπει σε δράση για την καταπολέμηση του στίγματος και τη βελτίωση των θεραπειών.
Με αφορμή και την παγκόσμια ημέρα Ψωρίασης «θα θέλαμε να στείλουμε ένα μήνυμα αισιοδοξίας στους πάσχοντες από Ψωρίαση και να τους παρακινήσουμε να επισκεφθούν τον Δερματολόγο τους ώστε να ενημερωθούν για τα νέα δεδομένα αποτελεσματικής αντιμετώπισης της νόσου. Η ψωρίαση είναι χρόνια, φλεγμονώδης νόσος του δέρματος που προσβάλλει περίπου το 2% των Ελλήνων, με το 80% να πάσχει από ήπια – μέτρια ψωρίαση. Σύμφωνα με έρευνες σε ασθενείς, το 94% αυτών δυσκολεύονται στην καθημερινότητά τους και το 88%, νιώθει ότι επιβαρύνεται ουσιαστικά η ψυχολογία τους, με αποτέλεσμα να εγκαταλείπουν την θεραπεία. Με το συγκεκριμένο έργο συμβάλουμε πέρα από την αισθητική αναβάθμιση και ανάπτυξη του αστικού τοπίου και στην ενθάρρυνση των ασθενών να είναι ενεργά μέλη της κοινωνίας», τόνισε ο Αντιπρόεδρος της Ελληνικής Δερματολογικής και Αφροδισιολογικής Εταιρείας, Γιώργος Κοντοχριστόπουλος.
Το κεντρικό μήνυμα της πανελλαδικής εκστρατείας ευαισθητοποίησης στόχευε στην κινητοποίηση των ασθενών με ψωρίαση και στην καταπολέμηση της άγνοιας και του στίγματος. «Μην αφήνεις πίσω αγαπημένες σου συνήθειες λόγω της Ψωρίασης», ήταν το μήνυμα που παρότρυνε τους ασθενείς να επισκεφθούν το Δερματολόγο τους, να ενημερωθούν για τα νέα δεδομένα αναφορικά με τη νόσο και να την αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά. Στη graffiti τοιχογραφία αναδεικνύονται αγαπημένες συνήθειες/αθλήματα, όπως η κολύμβηση, η ποδηλασία και το βόλεϊ. Κυρίαρχη η φράση «Μην αφήνεις πίσω αγαπημένες συνήθειες. H εικαστική παρέμβαση υλοποιήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος “Ζωγραφίζοντας Σχολικά Κτίρια” της ομάδας UrbanAct, με την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και την συμμετοχή του καλλιτέχνη Life In Colour.
«Με τα αποκαλυπτήρια της τοιχογραφίας ολοκληρώνεται, συμβολικά, η εκστρατεία ενημέρωσης αναφορικά με την Ψωρίαση. Θεωρούμε ότι η τέχνη αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές μορφές επικοινωνίας και μετάδοσης μηνυμάτων και συμβάλλει στη διαμόρφωση κουλτούρας και στην αλλαγή νοοτροπίας, στόχος άλλωστε και της ενημερωτικής εκστρατείας. Η εικαστική παρέμβαση θεωρούμε ότι θα αποτελέσει σημείο αναφοράς και πηγή έμπνευσης για το διδακτικό προσωπικό και τους μαθητές των 16ου Γυμνασίου και Λυκείου Αθηνών αλλά και για την πόλη μας γενικότερα, μεταφέροντας μηνύματα αισιοδοξίας, σε ασθενείς και μη. Πιστοί στην εταιρική μας δέσμευση θα συνεχίσουμε να υλοποιούμε δράσεις που πρεσβεύουν την καινοτομία και την ισότιμη πρόσβαση στην υγεία καθώς και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της LEO Pharma Hellas Νίκος Ραγκούσης.
Βασικό επικοινωνιακό όχημα της εκστρατείας ήταν spot με θέμα αγαπημένες καθημερινές συνήθειες όπως το κολύμπι, το γυμναστήριο, η περιποίηση των μαλλιών, οι αγορές στα μαγαζιά, το beach volley στην παραλία, η ποδηλασία, η μαγειρική, το θέατρο, συνήθειες που σε αρκετές περιπτώσεις αποφεύγουν τα άτομα που πάσχουν από κάποια μορφή ψωρίασης. Πρωταγωνιστής του spot ήταν ο γνωστός ηθοποιός/σκηνοθέτης Τάσος Ιορδανίδης που συμβούλευε τους ασθενείς να μην αφήνουν την Ψωρίαση να καθορίζει τις επιλογές τους και τους παρότρυνε να επισκεφθούν τον Δερματολόγο τους, για να ενημερωθούν για τα νέα δεδομένα αντιμετώπισης της νόσου.
Αφετηρία έναρξης της ενημερωτικής εκστρατείας ήταν η προβολή του spot ως κοινωνικό μήνυμα στην τηλεόραση αλλά και στο Διαδίκτυο, όπου η εκστρατεία «ταξίδεψε» ψηφιακά, διαδίδοντας το μήνυμα σε όλη την Ελλάδα, με μεγάλη επιτυχία. Οι προβολές του spot στο Διαδίκτυο και το youtube ξεπέρασαν τις 330.000. Την ηλεκτρονική σελίδα της εκστρατείας https://psoriasis.myderma.info/agapimenes-synithies με χρήσιμα εργαλεία, συμβουλές και ποικίλα θέματα αναφορικά με την ψωρίαση και την αντιμετώπισή της επισκέφθηκαν περισσότεροι από 27.000 χρήστες του Διαδικτύου.
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ