Μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών(ΕΙΕΠ) είναι πλέον ο Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ. Στόχος είναι η βελτίωση της εμπειρίας του φαρμακείου για τον επισκέπτη.
Λαμβάνοντας υπόψη τον ρόλο της εξυπηρέτησης για τον πελάτη και την εικόνα που έχει για κάθε οργανισμό, ο ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ στοχεύει στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών. Εδώ και 40 χρόνια, ο όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ έχει ως κριτήριο την ποιοτική κάλυψη των αναγκών κάθε φαρμακοποιού του. Με άξονα την καλύτερη σχέση του φαρμακοποιού και του πελάτη, ο όμιλος ζήτησε τα φώτα από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών για να υιοθετηθούν πρακτικές που θα «σφυρηλατήσουν» μια σχέση εμπιστοσύνης.
Άλλωστε, όραμα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ο είναι να αναβαθμιστεί και να υποστηριχθεί ο ρόλος όσων, άμεσα ή έμμεσα, έρχονται σε επαφή με τον πελάτη. Επιδίωξη του ΕΙΕΠ αποτελεί η ανάπτυξη ενός επιχειρηματικού πλαισίου που θα λειτουργεί επικουρικά για τις ατομικές δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών και θα αναγνωρίζει όσους τις εφαρμόζουν με επιτυχία. Το ΕΙΕΠ μέσω των μελών του, ο αριθμός των οποίων αυξάνεται ταχύτατα, απευθύνεται στον «εξυπηρετούμενο» πελάτη, πολίτη, άνθρωπο, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησής του.
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ