Μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών(ΕΙΕΠ) είναι πλέον ο Όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ. Στόχος είναι η βελτίωση της εμπειρίας του φαρμακείου για τον επισκέπτη.
Λαμβάνοντας υπόψη τον ρόλο της εξυπηρέτησης για τον πελάτη και την εικόνα που έχει για κάθε οργανισμό, ο ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ στοχεύει στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών. Εδώ και 40 χρόνια, ο όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ έχει ως κριτήριο την ποιοτική κάλυψη των αναγκών κάθε φαρμακοποιού του. Με άξονα την καλύτερη σχέση του φαρμακοποιού και του πελάτη, ο όμιλος ζήτησε τα φώτα από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών για να υιοθετηθούν πρακτικές που θα «σφυρηλατήσουν» μια σχέση εμπιστοσύνης.
Άλλωστε, όραμα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ο είναι να αναβαθμιστεί και να υποστηριχθεί ο ρόλος όσων, άμεσα ή έμμεσα, έρχονται σε επαφή με τον πελάτη. Επιδίωξη του ΕΙΕΠ αποτελεί η ανάπτυξη ενός επιχειρηματικού πλαισίου που θα λειτουργεί επικουρικά για τις ατομικές δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών και θα αναγνωρίζει όσους τις εφαρμόζουν με επιτυχία. Το ΕΙΕΠ μέσω των μελών του, ο αριθμός των οποίων αυξάνεται ταχύτατα, απευθύνεται στον «εξυπηρετούμενο» πελάτη, πολίτη, άνθρωπο, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εξυπηρέτησής του.























Comments (0)