Για την καλύτερη εξυπηρέτηση και την προστασία των ευπαθών ομάδων ο ΕΟΠΥΥ εφαρμόζει πιλοτικά την υπηρεσία «Ραντεβού για παραλαβή Φαρμάκων Υψηλού Κόστους» για τα φάρμακα που αφορούν την σκλήρυνση κατά πλάκας.
Οι ουρές αναμένεται να εξαλειφθούν αφού ασθενείς που πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας, εφόσον έχουν ηλεκτρονική συνταγή σε ισχύ θα λαμβάνουν σε συγκεκριμένο χρόνο τα φάρμακά τους από το κεντρικό φαρμακείο του ΕΟΠΥΥ στην οδό Απ. Παύλου 12, στο Μαρούσι.
Πλέον θα έχουν τη δυνατότητα οι ασθενείς να επιλέγουν συγκεκριμένη ημέρα και ώρα προσέλευσης ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του ΕΟΠΥΥ (www.eopyy.gov.gr και http://fykrandevou.eopyy.gov.gr/) και την εφαρμογή «Παραλαβή Φαρμάκων Υψηλού Κόστους».
Η είσοδος στη συγκεκριμένη εφαρμογή γίνεται και με χρήση των προσωπικών κωδικών taxisnet.
Επίσης, ραντεβού μπορεί να κλειστεί μέσω του Φακέλου Ασφάλισης Υγείας του ΕΟΠΥΥ (η εφαρμογή είναι διαθέσιμη στην κεντρική σελίδα του ΕΟΠΥΥ).
Τα βήματα για το ραντεβού είναι τα εξής:
- Από το κεντρικό μενού, ο ασφαλισμένος μπορεί να προγραμματίσει ραντεβού για συνταγή φαρμάκου μέσα από την επιλογή «ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΕΟΠΥΥ».
- Η σελίδα ανακατευθύνει στο πρώτο βήμα από τα τέσσερα για την οριστικοποίηση του ραντεβού. Στο πρώτο βήμα, ο χρήστης καλείται να εισάγει τα ψηφία του αριθμού της συνταγής.
- Όταν ο χρήστης εισάγει επιτυχώς τα ψηφία της συνταγής, επιλέγει «Αναζήτηση», τότε η εφαρμογή εμφανίζει την συνταγή την οποία πρέπει να επιλέξει.
- Με την επιλογή της συνταγής, ο χρήστης ανακατευθύνεται στο επόμενο βήμα, της Επιλογής «Ραντεβού».
- Επιλέγετε «Φαρμακείο Παραλαβής» και στη συνέχεια «Ημερομηνία Παραλαβής», ανοίγουν στο κάτω μέρος της οθόνης, όλα τα διαθέσιμα ραντεβού.
- Με την επιλογή του «Κλείστε Ραντεβού» σε κάποιες από τις διαθέσιμες επιλογές ο χρήστης ανακατευθύνεται στο τελευταίο βήμα, της εμφάνισης της σύνοψης του ραντεβού και της ολοκλήρωσης της διαδικασίας.
- Με επιλογής της «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ», ο χρήστης ολοκληρώνει τη διαδικασία.
- Η εφαρμογή αποστέλλει ενημερωτικό e-mail στον χρήστη με αναλυτικές οδηγίες για την διεκπεραίωση του ραντεβού.
Αλλαγή στοιχείων
Εάν θέλετε να αλλάξετε τα στοιχεία επικοινωνίας επιλέγετε από το κεντρικό μενού το «Ο Λογαριασμός μου» και στο αναδυόμενο υπό μενού να διαχειριστεί τα στοιχεία επικοινωνίας του.
Με επιλογή «Επεξεργασία», εμφανίζεται αναδυόμενο παράθυρο όπου ο χρήστης μπορεί να επεξεργαστεί τα στοιχεία του.
Με επιλογή του «Αποθήκευση», ο χρήστης αποθηκεύει τα στοιχεία του.
Εξουσιοδοτήσεις
Στην περίπτωση που επιθυμείτε να εξουσιοδοτήσετε κάποιον για την παραλαβή των φαρμάκων πηγαίντε στην επιλογή Διαχείριση Εξουσιοδοτήσεων.
Από εκεί ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει νέα εξουσιοδότηση από την αντίστοιχη επιλογή. Η εφαρμογή ανοίγει αναδυόμενο παράθυρο με δυνατότητα εισαγωγής των απαραίτητων δεδομένων.
Με την εισαγωγή των απαραίτητων στοιχείων και επιλογή «Αποθήκευση» δημιουργείται η αντίστοιχη εγγραφή στον πίνακα. Εκεί ο χρήστης μπορεί να επεξεργαστεί εκ νέου την αποθηκευμένη εξουσιοδότηση, να την ακυρώσει ή να την εκτυπώσει.
Για έλεγχο
Ο χρήστης μπορεί να ελέγξει το Ιστορικό Ραντεβού/Αποστολών από την αντίστοιχη επιλογή. Η εφαρμογή ανοίγει τη σελίδα του Ιστορικού.
Ακύρωση
Μπορείτε να ακυρώσετε τα ραντεβού που είναι σε κατάσταση «Καταχωρημένο» και επίσης μπορεί να επιλέξετε να προβάλετε όποιο ιστορικό επιθυμείτε, με επιλογή «Προβολή» από το εικονίδιο με το γρανάζι, η εφαρμογή ανακατευθύνει στη σελίδα εμφάνισης του ραντεβού με συγκεντρωμένα όλα τα απαραίτητα δεδομένα.