Εξειδικευμένα στελέχη στo ψηφιακό μάρκετινγκ τόσο από τον χώρο των φαρμακευτικών επιχειρήσεων αλλά και τον χώρο των υπηρεσιών υψηλής τεχνολογίας, της επικοινωνίας και του legal θα αναδείξουν τους τρόπους αλλά και τις τακτικές εκείνες που είναι αναγκαίες σε μια εποχή όπου όλα εξελίσσονται ραγδαία και το επιχειρηματικό περιβάλλον γίνεται ολοένα και πιο απαιτητικό.Ο χώρος της υγείας παρουσιάζει τεράστιες μεταβολές, η ανάγκη για περισσότερη πληροφόρηση και αλληλεπίδραση με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, προσδιορίζει την λήψη αποφάσεων έχοντας ως γνώμονα ποιοτικά και ποσοτικά μετρήσιμα στοιχεία που προσφέρει μόνο η ψηφιακή αλληλεπίδραση.Η σωστή ενημέρωση και η κατάλληλες συνέργειες προσφέρουν ανταποδοτικό όφελος για το στέλεχος μιας επιχείρησης.Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το πώς θα μπορέσουν να υλοποιήσουν και να μετρήσουν στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ και επικοινωνίας, να ανακαλύψουν ψηφιακούς τρόπους αλληλεπίδρασης με το κοινό τους και να συζητήσουν με ειδικούς σε αντικείμενα του ενδιαφέροντος τους όπως Customer Engagement, Community Building, Digital Communication, Compliance, Multichannel Mastering, Content Marketing, ROI on digital κλπ.Αναλυτικά τα θέματα που θα παρουσιαστούν είναι:1. Γιατί digital 4 pharma; Που το digital συναντά το φαρμακευτικό μάρκετινγκ2. Digital Community Building3. HCPs Social Network platforms (case)4. Digital Health Communication5. Social Media Reputation Management6. Υγεία και διαδίκτυο (case)7. Pharma Compliance: the way forward8. Remote detailing: The European Experience9. Engaging e-detailing10.Μέτρηση και αξιολόγηση της επένδυσης (ROI) στο διαδίκτυο11. Αποτελεσματικότητα του Content Marketing (case)12. Digital Transformation Management: The new way of thinking and work
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ