Με προσωπικό ασφαλείας θα λειτουργήσουν σήμερα δημόσια νοσοκομεία, κέντρα υγείας, ΕΚΑΒ και κέντρα χρονίων παθήσεων, λόγω της στάσης εργασίας 11.00 με 15.00 της ΠΟΕΔΗΝ. Στις 12 το μεσημέρι, οι εργαζόμενοι δίνουν ραντεβού έξω από το Υπουργείο Υγείας, ενώ οι απεργιακές κινητοποιήσεις στο χώρο της δημόσιας υγείας θα συνεχιστούν το τριήμερο 17,18 και 19 Σεπτεμβρίου, οπότε και έχει κηρύξει απεργία η Ομοσπονδία των Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας.
Στον πυρήνα των διαμαρτυριών βρίσκεται η κινητικότητα, τα λουκέτα και οι αλλαγές στη χρήση νοσοκομείων, καθώς και οι ελλείψεις σε προσωπικό και υλικά.

Στο Υπουργείο Υγείας οι Εργαζόμενοι στα Νοσοκομεία
Σχετικά άρθρα
Περιοδικό Pharma & Health Business

Δημοφιλή
Aνησυχητική έκρηξη των γαστρεντερικών καρκίνων σε νέους
Φάρμακα: Ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι
Προσωρινός Διοικητής του ΕΟΠΥΥ αναλαμβάνει ο αντιπρόεδρος Αθανάσιος Ζαμάνης
Ποιος είναι ο Εμμανουήλ Φανδρίδης ο χειρουργός που ανέλαβε την επέμβαση της Μαρέβας Μητσοτάκη
Ανακοίνωση απαγόρευσης πρόσβασης στα social media για ανηλίκους κάτω των 15 ετών
ΣΕΕΠΑ: Ηχηρό όχι σε απαγορεύσεις που οδηγούν τους ατμιστές πίσω στο τσιγάρο















Comments (0)