Αυτοψία πραγματοποίησε σήμερα ο υπουργός Υγείας στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Λαϊκό». Ο κ. Πλεύρης συμμετείχε σε σύσκεψη με τη διοίκηση, τους διευθυντές και το προεδρείο του Συλλόγου εργαζομένων του νοσοκομείου.
Κατά την σημερινή του επίσκεψη στη νοσηλευτική μονάδα ο υπουργός Υγείας είδε από κοντα στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ), στο χώρο του Αξονικού τομογράφου και Αγγειογράφου, στη Χειρουργική και Νεφρολογική Κλινική και στη Μονάδα Μεταμοσχεύσεων. Επίσης ο κ. Πλεύρης επιθεώρησε την ανακαίνιση των Ιατρικών ξενώνων, η οποία είναι σε εξέλιξη.

Ο Θ. Πλεύρης στο Γ.Νοσοκομείο Αθηνών «Λαϊκό»
Σχετικά άρθρα
Περιοδικό Pharma & Health Business

Δημοφιλή
Aνησυχητική έκρηξη των γαστρεντερικών καρκίνων σε νέους
Φάρμακα: Ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι
Προσωρινός Διοικητής του ΕΟΠΥΥ αναλαμβάνει ο αντιπρόεδρος Αθανάσιος Ζαμάνης
Ποιος είναι ο Εμμανουήλ Φανδρίδης ο χειρουργός που ανέλαβε την επέμβαση της Μαρέβας Μητσοτάκη
Ανακοίνωση απαγόρευσης πρόσβασης στα social media για ανηλίκους κάτω των 15 ετών
ΣΕΕΠΑ: Ηχηρό όχι σε απαγορεύσεις που οδηγούν τους ατμιστές πίσω στο τσιγάρο















Comments (0)