Skip to content

Η Pharma PLUS δίνει τα εφόδια για να αντεπεξέλθουμε σε κάθε πρόκληση

Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου

 

 

 

Μάριος Μαρτσούκας

Φαρμακοποιός, μέλος του Δικτύου Pharma PLUS

 

Με μακρά εμπειρία και στόχο την εξέλιξη, ο φαρμακοποιός Μάριος Μαρτσούκας μιλά για το νέο του φαρμακείο, μέλος του Δικτύου Pharma PLUS, αλλά και για τα σημαντικά οφέλη αυτής της συνεργασίας. Το τρίτο φαρμακείο της οικογένειας Μαρτσούκα. Όμως το πρώτο μακριά από την περιοχή του Χαλανδρίου, όπου δραστηριοποιείστε εδώ και 45 χρόνια.

Πώς θα συστηνόσασταν στο κοινό της περιοχής της Λυκόβρυσης που πιθανόν δεν σας γνωρίζει;

Σαράντα πέντε χρόνια πριν, το νεοσύστατο τότε φαρμακείο του Χαλανδρίου κατάφερε με υπευθυνότητα και αποφασιστικότητα να κερδίσει την εμπιστοσύνη και την αγάπη των δημοτών του. Τριάντα χρόνια μετά, το δεύτερο φαρμακείο, με τις ίδιες αρχές και αξίες, ήρθε να επισφραγίσει τη σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό του Χαλανδρίου.

Σήμερα, λοιπόν, με την εμπειρία και τη γνώση του παρελθόντος, με καινοτόμες ιδέες και συνέπεια απέναντι στους πελάτες, ερχόμαστε στη Λυκόβρυση με σκοπό να συνεχίσουμε το έργο όλων αυτών των χρόνων: να δημιουργήσουμε ένα φαρμακείο που αντανακλά την προσωπικότητά μας, όπου οι κάτοικοι της Λυκόβρυσης, και όχι μόνο, θα μπορούν να επισκεφτούν είτε σαν χώρο πρωτοβάθμιας περίθαλψης είτε σαν χώρο περιποίησης, καλλυντικής φροντίδας και ευεξίας.

Ποιες είναι οι βασικές αρχές λειτουργίας των φαρμακείων σας και ποιοι οι λόγοι που έχετε καθιερωθεί στη συνείδηση των πελατών σας;

Ο ρόλος του φαρμακοποιού αλλά και του σύγχρονου φαρμακείου, όπως θα έπρεπε να είναι, ταυτίζεται με τις βασικές αρχές και των τριών μας φαρμακείων. Με τη συνεχή φυσική παρουσία μας, τόσο εμείς όσο και η ομάδα που έχουμε επιλέξει σε κάθε φαρμακείο, φροντίζουμε να διασφαλίζουμε αδιαλείπτως την έγκυρη και με σαφήνεια επιστημονική συμβουλή στον πελάτη μας, την πληρότητα σε φάρμακα, ομοιοπαθητικά σκευάσματα, καλλυντικά προϊόντα και συμπληρώματα διατροφής, καθώς και την άψογη και φιλική εξυπηρέτηση.

Τρεις αρχές που, κατά τη μακροχρόνια λειτουργία των φαρμακείων μας, καταφέρνουμε να βελτιώνουμε, κερδίζοντας, διαρκώς, όλο και περισσότερο, την ικανοποίηση των πελατών μας.

Πόσο άλλαξε η πανδημία τον τρόπο λειτουργίας των φαρμακείων, αλλά και τη σχέση φαρμακοποιού-πελάτη;

Η πανδημία επαναπροσδιόρισε τον ρόλο του φαρμακοποιού και του φαρμακείου. Οι παροχές υπηρεσιών που ήδη υπήρχαν (π.χ. η διενέργεια εποχικού εμβολιασμού) πλέον θεσμοθετήθηκαν και άρχισαν να παγιώνονται και στη συνείδηση του κοινού ως πράξεις ιατρικές με όλη τη σημαντικότητα που μπορεί αυτές να έχουν.

Ο πελάτης ήρθε ακόμα πιο κοντά στον φαρμακοποιό, τον εμπιστεύτηκε ακόμα περισσότερο. Η επαφή με τον φαρμακοποιό και η ανάγκη για την επιστημονική συμβουλή του, κατά τη γνώμη μου, έπαιξε σημαντικό ρόλο στην επιτυχή καταπολέμηση του Covid-19.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο περιοδικό Pharma PLUS Link ΕΔΩ

Pharma PLUS LinkΜάριος ΜαρτσούκαςΦαρμακείο

Σχετικά άρθρα

Comments (0)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Μια διαφορετική ημερίδα για τη Τεχνητή Νοημοσύνη και τον Αυτισμό
Ποια η πορεία των κερδών από το εμβόλιο Cominarty της Pfizer

Editorial

Αιμίλιος Νεγκής

Διευθυντής Σύνταξης, virus.com.gr
& Pharma Health Business magazine

Περιοδικό Pharma & Health Business

Απόψεις

Back To Top