Με στόχο την ανίχνευση του βαθμού ικανοποίησης των πολιτών από τις υπηρεσίες Υγείας της χώρας η ΗΔΙΚΑ διενεργεί έρευνα. Ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια έχουν σταλεί ήδη σε πολίτες που καλούνται να συμπληρώσουν για να σκιαγραφηθεί το επίπεδο ποιότητας των υπηρεσιών.
Συγκεκριμένα, η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης (ΗΔΙΚΑ) ένωσε τις δυνάμεις της με τον Οργανισμό Διασφάλισης της Ποιότητας στην Υγεία (ΟΔΙΠΥ) και τον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας & Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), σε ένα εγχείρημα καταγραφής της φωνής των πολιτών-χρηστών του ΕΣΥ. Ερωτηματολόγιο μεγάλης έκτασης αποστέλλεται με SMS σε πολίτες που έχουν επισκεφθεί πρόσφατα κάποια δομή ή ιδιώτη γιατρό. Η έρευνα είναι δειγματοληπτική με βάση τον ΑΜΚΑ του ερωτώμενου καθώς με αυτό μπορεί να αναγνωριστεί η πρόσφατη χρήση κάποιας υπηρεσίας.
Η έρευνα εντάσσεται στο πλαίσιο μελέτης που εκπονεί η Νοσηλευτική Σχολή του ΕΚΠΑ με επικεφαλής την καθηγήτρια και πρόεδρο του ΟΔΙΠΥ Δάφνη Καϊτελίδου για λογαριασμό του Υπουργείου Υγείας. Άξιο λόγου είναι πως έχει ήδη ολοκληρωθεί ένα πιλοτικό μέρος. Ειδικότερα, ήδη έχουν σταλεί 3.000 SMS σε πολίτες που έχουν επισκεφθεί πρόσφατα νοσοκομεία και ιδιώτες γιατρούς και έχουν απαντήσει 600 άτομα. Στόχος είναι να συμπληρωθούν μερικές εκατοντάδες ερωτηματολόγια για να υπάρξει μια σφαιρική εικόνα. Η έρευνα απευθύνεται σε πολίτες και επαγγελματίες υγείας. Οι πολίτες καλούνται να συνδράμουν στην προσπάθεια αξιολόγησης με απώτερο σκοπό την αναβάθμιση, συμπληρώνοντας το ερωτηματολόγιο.
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ