Ψήφο εμπιστοσύνης φαίνεται ότι δείχνουν οι πολίτες στη τηλεφωνική γραμμή «1142» όσο περνούν οι μέρες καθώς στις 21 Νοεμβρίου δέχθηκε συνολικά 463 κλήσεις, τις διπλάσιες από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του.
Από αυτές τις κλήσεις, οι 129 αφορούσαν καταγγελίες (27,86%), ενώ οι 67 ήταν αιτήματα πολιτών σχετικά με την παροχή βοήθεια για διακοπή καπνίσματος (14,47%). Οι περισσότερες κλήσεις, 148, ζητούσαν γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (31,97%).
Συνολικά, κατά τις τρεις πρώτες μέρες λειτουργίας της, η γραμμή δέχτηκε 1045 κλήσεις. Εξ’ αυτών οι 274 επρόκειτο για καταγγελίες (26,22%), 144 πολίτες κάλεσαν για να ζητήσουν βοήθεια αναφορικά με την διακοπή καπνίσματος (13,78%), ενώ στην πλειοψηφία τους, 322 κλήσεις αφορούσαν γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (30,81%).
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ