Δύο γυναίκες στο Βιετνάμ μολύνθηκαν με τον ιό Ζίκα. Ο ιός αυτός έχει συνδεθεί με χιλιάδες κρούσματα μικροκεφαλίας στη Βραζιλία. Πρόκειται για μία σπάνια γενετική ασθένεια.
Είναι τα πρώτα περιστατικά μόλυνσης από τον αναφερόμενο ιό, που εντοπίζονται στο Βιετνάμ, σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας.
Οι δύο γυναίκες 64 και 33 ετών αισθάνθηκαν αδιαθεσία στα τέλη Μαρτίου, ενώ μετά από τρεις διαδοχικές επαληθεύσεις, διαπιστώθηκε ότι έχουν προσβληθεί από τον ιό.
Η κατάστασή τους είναι σταθερή, ενώ δεν έχουν εντοπιστεί άλλα περισταστικά μόλυνσης από τον Ζίκα, μεταξύ των συγγενών και των γειτόνων τους.

Δύο γυναίκες μολύνθηκαν από τον ιό Ζίκα στο Βιετνάμ
Περιοδικό Pharma & Health Business

Δημοφιλή
Aνησυχητική έκρηξη των γαστρεντερικών καρκίνων σε νέους
Ποιος είναι ο Σπύρος Δρίτσας που ανέλαβε σκιώδης υπουργός Υγείας στην ΕΛΑΣ
Ποιος είναι ο Εμμανουήλ Φανδρίδης ο χειρουργός που ανέλαβε την επέμβαση της Μαρέβας Μητσοτάκη
Ανακοίνωση απαγόρευσης πρόσβασης στα social media για ανηλίκους κάτω των 15 ετών
Στην 4η θέση παγκοσμίως η Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ στις Επιστήμες Υγείας
Επίσκεψη Άδωνι Γεωργιάδη στην Πάτρα: Έργα, παρεμβάσεις και νέες υποδομές στο ΕΣΥ















Comments (0)