Ο Σταμάτης Πουλής, Σύμβουλος του Υπουργού Υγείας, και Α’ Αναπληρωματικός Βουλευτής Ν.Δ. Δυτικής Αττικής, επισκέφθηκε το Γενικό Νοσοκομείο Ελευσίνας «Θριάσιο», με στόχο να επιβλέψει την πρόοδο των έργων αναβάθμισης του νοσοκομείου ύψους 12 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Πουλής είχε συνάντηση εργασίας με τον Διοικητή και Πρόεδρο Δ.Σ κ. Δημήτρη Αντωνίου καθώς και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, ενώ είχε επίσης την ευκαιρία να συναντηθεί με μέλη του υγειονομικού και διοικητικού προσωπικού.

Μετά το πέρας της συνάντησης ο Σταμάτης Πουλής έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Είναι γεγονός ότι το Γ.Ν. Ελευσίνας «Θριάσιο» τα τελευταία χρόνια έχει ενισχυθεί ουσιαστικά και πολυδιάστατα, τόσο σε επίπεδο υποδομών όσο και σε ανθρώπινο δυναμικό, σε βαθμό που το κατατάσσει μεταξύ των νοσοκομείων της Αττικής που έχουν δεχθεί τις σημαντικότερες παρεμβάσεις αναβάθμισης.
Στο Γενικό Νοσοκομείο Ελευσίνας «Θριάσιο» υλοποιούνται σημαντικές παρεμβάσεις συνολικού προϋπολογισμού 12 εκατομμυρίων ευρώ, με στόχο την ουσιαστική αναβάθμιση των υποδομών και των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας. Οι παρεμβάσεις αυτές οι οποίες σύντομα ολοκληρώνονται, περιλαμβάνουν τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση των Τμημάτων Επειγόντων Περιστατικών, την ανέγερση νέου Διοικητηρίου, καθώς και την ενίσχυση των κλινικών με επιπλέον 1.500 τ.μ. σύγχρονων χώρων. Παράλληλα, βρίσκεται σε εξέλιξη η ενεργειακή αναβάθμιση όλων των εγκαταστάσεων του νοσοκομείου, ενώ ολοκληρώνεται η προμήθεια νέου, σύγχρονου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού.
Την ίδια στιγμή, υλοποιείται το μεγαλύτερο πρόγραμμα στελέχωσης στην ιστορία του νοσοκομείου. Σήμερα, στο Γ.Ν. «Θριάσιο» υπηρετούν περίπου 1.300 εργαζόμενοι — ο υψηλότερος αριθμός προσωπικού που έχει καταγραφεί ποτέ — ενώ μόλις τον Μάιο του 2026, το Υπουργείο Υγείας ενέκρινε την πρόσληψη ακόμη 14 επαγγελματιών υγείας ενισχύοντας περαιτέρω τη λειτουργική επάρκεια του νοσοκομείου. Παράλληλα, το προσωπικό του νοσοκομείου έχει ενισχυθεί και μέσω προγραμμάτων της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης, ενώ έχουν πραγματοποιηθεί και πρόσθετες προσλήψεις για την κάλυψη θέσεων τραυματιοφορέων στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών, με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης και τη μείωση των χρόνων αναμονής των ασθενών.
Επιπλέον, η εξυπηρέτηση των ασθενών έχει αναβαθμιστεί και με την τοποθέτηση Συντονιστών (Field Officers), οι οποίοι, στο πλαίσιο των υπηρεσιών του 1566, παρέχουν καθημερινά υποστήριξη στους πολίτες, διευκολύνοντας την πρόσβασή τους στις παρεχόμενες υπηρεσίες του νοσοκομείου.
Κόντρα σε όσους μιλούν για κατάρρευση του Εθνικού Συστήματος Υγείας, η πραγματικότητα τους διαψεύδει καθημερινά.
Το Γενικό Νοσοκομείο Ελευσίνας «Θριάσιο» αναβαθμίζεται στην πράξη: στις υποδομές, στο ανθρώπινο δυναμικό και στις υπηρεσίες προς τους πολίτες.
Με συνέπεια και σχέδιο, προχωράμε σταθερά μπροστά, προς όφελος των πολιτών της Δυτικής Αττικής.»























Comments (0)