Άνεμος ανανέωσης πνέει για την Sanofi που παρουσίασε τη νέα ενιαία εταιρική της ταυτότητα. Στόχος είναι να δοθεί ο τόνος της στρατηγικής εκσυγχρονισμού και μετασχηματισμού που προωθείται τη τελευταία διετία.
Οι υφιστάμενες επιχειρησιακές μονάδες, Sanofi Pasteur και Sanofi Genzyme, που εστιάζουν στα εμβόλια και στα προϊόντα ειδικής φροντίδας αντίστοιχα, καθώς και το σύνολο των επωνυμιών των εταιρειών που έχουν εξαγοραστεί μέχρι σήμερα, θα ενοποιηθούν υπό την ενιαία ονομασία και επωνυμία Sanofi. Οι εταιρικές ταυτότητες αντιπροσωπεύουν διαχρονικά τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει η καινοτομία στη ζωή των ανθρώπων.
Με θεμέλια σε διαφορετικές εταιρείες, η Sanofi έχει «αγκαλιάσει» πολλές κουλτούρες και επιμέρους ταυτότητες. Με βάση αυτή την κληρονομιά, η νέα εταιρική ταυτότητα ενοποιεί για πρώτη φορά τις διαφορετικές πτυχές της πορείας της Sanofi, με το βλέμμα στη φιλόδοξη στρατηγική για το μέλλον.
Για το εγχείρημα ο CEO της Sanofi ,Paul Hudson, επισημαίνει ότι «Το 2019, παρουσιάσαμε τη στρατηγική Play to Win, η οποία εστιάζει στη χρήση της πλατφόρμας καινοτομίας της εταιρείας με στόχο την παραγωγή πρώτων και κορυφαίων στην κατηγορία τους θεραπειών και εμβολίων. Η νέα εταιρική ταυτότητα αποτελεί ένα φυσικό και σημαντικό στάδιο σε αυτό το ταξίδι και αντικατοπτρίζει τον ενιαίο τρόπο με τον οποίο θα εργαστούμε για να εκπληρώσουμε τη φιλοδοξία μας: να μετασχηματίσουμε την ιατρική πρακτική».
Σχεδιασμός με βάση την επιστημονική ανακάλυψη
Το λογότυπο που επιλέχθηκε αποδίδει τον καινούργιο στόχο και το όραμα με σεβασμό στους κώδικες της τεχνολογικής βιομηχανίας. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρίας «οι δύο μωβ τελείες συμβολίζουν το επιστημονικό ταξίδι, από το σημείο εκκίνησης – την περιέργεια που οδηγεί στην αμφισβήτηση του κατεστημένου και τη διερώτηση «τι θα γινόταν αν…;» – μέχρι τη γραμμή τερματισμού – τη στιγμή της ανακάλυψης, όταν αποκαλύπτονται οι καινοτόμες λύσεις που θα επηρεάσουν θετικά τη ζωή των ανθρώπων».
Ο Επικεφαλής του τμήματος Corporate Affairs στη Sanofi Josep Catllà εξηγεί ότι «η στάση της Sanofi χαρακτηρίζεται από ταπεινότητα και αυθεντικότητα – αλλά και μια μικρή δόση αντισυμβατικότητας. Πιστεύουμε ότι η νέα ταυτότητα και το νέο λογότυπο διαμορφώνουν έναν μοναδικό χώρο στον τομεά της Υγείας, αντιπροσωπεύοντας πλήρως τον νεό μας σκοπό να αναζητούμε τα θαύματα της επιστήμης για να βελτιώσουμε τη ζωή των ανθρώπων».
Κατά την 50ετή πορεία της, η Sanofi έχει αποκτήσει πλούσια κληρονομιά επιστημονικών ανακαλύψεων με επίκεντρο τον ασθενή. Σε αυτή εντάσσονται οι πρώτες θεραπείες για πολλές σπάνιες παθήσεις και η εδραίωση καθιερωμένων θεραπειών στα πεδία του σακχαρώδους διαβήτη και των καρδιαγγειακών νοσημάτων. Στο πνεύμα αυτό η Sanofi μεριμνά κάθε χρόνο για την προστασία εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων από τη γρίπη, ενώ έχει συμβάλλει στην εξάλειψη της πολιομυελίτιδας. Πάγια στόχευση της είναι οι πρωτοποριακές καινοτομίες στην αντιμετώπιση των φλεγμονωδών νόσων.
Το virus.com.gr σας φέρνει καθημερινά τις πιο έγκυρες ειδησεις από τον χώρο της πολιτικής υγείας και φαρμάκου
Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *
Δ