Σας αρέσει να απολαμβάνετε τον καφές σας σκέτο; Ακόμα κι ένας κόκκος ζάχαρης σας χαλάει τη γεύση; Άσε που ο πιο υγιεινός τρόπος για να λάβει κανείς την καφεΐνη είναι ακριβώς το να πίνει τον καφέ του χωρίς ζάχαρη.
Σύμφωνα με νέα μελέτη διαπιστώνεται ότι οι άνθρωποι που προτιμούν τον πικρό καφέ είναι πιο πιθανό να έχουν ψυχοπαθητικά χαρακτηριστικά στην προσωπικότητας τους.
Συγκεκριμένα, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Ίνσμπρουκ στην Αυστρία μελέτησαν 953 ενήλικες Αμερικανούς, με μέσο όρο ηλικίας τα 35 χρόνια. Οι συμμετέχοντες ανέφεραν ποια τρόφιμα τους άρεσαν καλύτερα μέσα από μία έρευνα, και στη συνέχεια απάντησαν σε διάφορα ερωτηματολόγια προσωπικότητας, η οποία κατέγραφε ιδιότητες, όπως ο ναρκισσισμός, η επιθετικότητα, η ψυχοπάθεια, η τάση για καθημερινό σαδισμό ή μαζοχισμό.

Πίνεις τον καφέ σου σκέτο; Μήπως είσαι… ψυχοπαθής!
Περιοδικό Pharma & Health Business

Δημοφιλή
Aνησυχητική έκρηξη των γαστρεντερικών καρκίνων σε νέους
Όλα όσα πρέπει να έχει το φαρμακείο του ΙΧ σου από τις 18 Ιουνίου
Ποιος είναι ο Εμμανουήλ Φανδρίδης ο χειρουργός που ανέλαβε την επέμβαση της Μαρέβας Μητσοτάκη
Καταγγελίες για επισφαλείς διακομιδές στο Γενικό Νοσοκομείο Άρτας από τους γιατρούς Νοσοκομείων Ηπείρου
Ελληνική Ενδοκρινολογική Εταιρεία: Απάντηση στις αντιδράσεις για τη συνταγογράφηση εργαστηριακών εξετάσεων
Ανακοίνωση απαγόρευσης πρόσβασης στα social media για ανηλίκους κάτω των 15 ετών















Comments (0)